Dom & House Apartamenty: Jesteśmy i działamy!

Katarzyna Brędowska, czyli nasza Pani Dyrektor ds. Wynajmu Apartamentów, w krótkiej rozmowie opowiedziała o tym jak w czasach pandemii pracują Dom & House Apartamenty oraz na co mogą liczyć klienci. Nie zabrakło też kilku słów na temat charakterystyki pracy
w branży turystycznej.

Pani Kasiu, co mogą zrobić klienci, którzy mają dokonane rezerwacje
w ciągu najbliższych trzech miesięcy? Czy firma jest elastyczna, jeśli chodzi o aktualną sytuację, dokonane już rezerwacje, czy chociażby kontakt z klientem?

Dział apartamentów funkcjonuje bez problemów. Zapraszamy wszystkich Gości do kontaktu z nami w przypadku, gdy mają jakiekolwiek pytania. Staramy się
w tej sytuacji być elastyczni.
W przypadku chęci przełożenia rezerwacji na inne terminy lub anulacji rezerwacji jesteśmy dostępni pod telefonem, sprawę można też rozwiązać e-mailowo. Każdym przypadkiem zajmujemy się indywidualnie. Nie stosujemy odgórnych procedur dla wszystkich rezerwacji. Staramy się zaproponować optymalnie najlepsze rozwiązanie dla naszych gości.

Co ważnego mamy w takim razie do przekazania klientom?

Przede wszystkim to, że jesteśmy i działamy! Zachęcamy do rezerwacji pobytów w sezonie wysokim. Lato w Trójmieście jest przepiękne,
na turystów czeka szereg różnorodnych atrakcji. Szykujemy też ciekawe promocje – zachęcamy do wypatrywania ich
na naszych profilach na Facebooku oraz Instagramie.

Nadchodzące lato z pewnością będzie inne od poprzednich.

Zdecydowanie. Sytuacja niepewności związanej z podróżami na pewno będzie miała wpływ na turystów zagranicznych w nadchodzącym sezonie.
Z kolei na ten moment mamy nadzieję, że większość wyjazdów turystycznych Polaków będzie stanowić właśnie turystyka krajowa. Patrząc na historię i różnorodność atrakcji, jestem pewna, że nasze Trójmiasto ma jeszcze wiele nieodkrytych przez Gości miejsc, które ich zachwycą.

Od jak dawna jest Pani związana z Dom & House?

Moja przygoda z naszą firmą zaczęła się dokładnie 5 lat temu, bo pod koniec marca 2015 roku Swoją karierę w Dom & House rozpoczęłam na stanowisku Konsultant ds. Wynajmu Apartamentów. Wcześniej pracowałam w małej firmie apartamentowej. Jak zobaczyłam ogłoszenie rekrutacyjne dużej firmy Dom & House to stwierdziłam, że koniecznie spróbuję swoich sił.

Od zawsze wiedziała Pani czym chce się Pani zajmować?

Pomysł na turystykę pojawił się dosyć szybko w moim życiu,
a dokładnie w momencie wybierania szkoły średniej. Już wtedy postawiłam na technikum hotelarskie by zacząć się przygotowywać do zawodu. Potencjał jaki widzieliśmy, wraz z moją rodziną, patrząc na rozwój turystyki
w Trójmieście jak i bliskość półwyspu Helskiego, czy też Mierzei Wiślanej, utwierdzał mnie w przekonaniu, że będzie to dobry wybór. Zdecydowałam się na studia na kierunku Hotelarstwo i Turystka, natomiast magisterium było już strikte związane z zarządzaniem nieruchomościami  by poszerzyć swoją wiedzę o rynek nieruchomości.

Co jest największą zaletą Pani pracy?

Największym plusem jest niewątpliwie nieprzewidywalność każdego dnia.
W ciągu roku obsługujemy tysiące turystów, wiele różnych inwestycji jak
i wiele systemów służących do ich obsługi. Codziennie tworzą się nowe sytuację do rozwiązania, nawiązujemy nowe relacje z Gośćmi jak
i z właścicielami nieruchomości. W okresie sezonu wysokiego jest to wszystko zintensyfikowane. Taka praca jest dla mnie dużym wyzwaniem, przez co nadaje to pozytywnego tempa w moim życiu, wymaga wielozadaniowości. Nie wyobrażam sobie siedzącego trybu pracy w ściśle określonych ramach czasowych, ze ściśle określonymi procedurami.

 

Dodaj komentarz